onsdag 19 februari 2014

En lugn diskussion mellan mig och ett dött barn


För knappt fjorton år sedan hade Vi några fattiga grannar bland annat en kvinna som hette Nigar. När jag hörde att Nigar har fött ett dödligtbarn gick jag direkt dit till hennes hus. Därför att jag ville gärna säga en sak till hennes döda barn. Jag sa med lägre röst till hennes barn att jag lovar att du har förlorat ingenting i den världen. Eftersom om du inte är död skulle du ha några känslor sedan skulle du förlorat allting, jag lovade igen.

Tack!                                                                                                                                                                                                                                                                                               Min målning "2008"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar