tisdag 15 april 2014

Hur upptäckte jag att jag är skicklig inom konst?

Jag vill berätta kort om hur jag upptäckte att jag är skicklig inom konst.
 Det är jag och det är Oljefärg . "2008".
När jag var yngre kände jag att jag har förmåga inom konst. Jag minns när jag hade flera vänner och vi lekte tillsammans jag gillade att måla olika leksaker. När jag blev 12 år sa min lärare till mig att det finns en utställning och du kan delta i, så blev jag jätteglad.
Jag minns när min bror tappade en av sina leksaker och grät sedan ritade jag en leksak på ett papper och då blev han glad.
Det är kort min berättelse om hur jag upptäckte konsten.
Idag har jag flera andra budskap med   min konst bland annat att jag gärna vill stärka kärleken och jag hoppas att jag kan påverka att avskaffa kriget i världen. Jag blir alltid jättetillfredsställande av konst eftersom konsten alltid tömma mina känslor.
Mot alla Diktator."2008" Oljefärg
Mitt budskap inom min konst är att framförallt förmedla kärlek, eftersom om kärlek finns kan vi människor leva med varandra i fred och harmoni. Därefter anser jag att ett liv med brist på kärlek är som en målning (konstverk) utan några färger d.v.s. tom.
För mig kan den konstnärliga känslan som vi har inom oss ena alla människor oavsett nationalitet, religion, och etnicitet.


2 kommentarer: